Roep snel veel monsters op! Trek veel kaarten tegelijk om het tij van de strijd te keren! Deze spannende, dynamische duels zijn pas voorbij na de allerlaatste kaart! Strijd tegen Rush-vrienden in de multiplayermodus voor 2 spelers.