Yumeutsutsu Re:After
Om de verzoeken van de fans te beantwoorden, volgen hier vijf nieuwe verhalen over wat er daarna gebeurt.
Yumeutsutsu Re:Unification: Volg Ai en Kokoro terwijl ze de leiding krijgen over de creatie van een fan-schijf voor hun succesvolle game. Deze keer is Ai belast met de SD-illustraties, terwijl Kororo belast is met het plot!
Deadline rather than paradise: Saki is nu ontspannen en plant een reis naar het buitenland met haar geliefde wanneer een roep om hulp van het tweede gameteam binnenkomt: ''Onze scenarioschrijver is verdwenen.'' Waar zal Saki voor kiezen?
Married Life: Ai en Maria zijn uit de kamer verhuisd en wonen nu in hun eigen huis. Maar het huwelijksleven zit vol met zijn eigen uitdagingen.