Yuso is een puzzelgame waarin je het scherm leeg moet maken! De game wordt steeds moeilijker met meer kleuren en gadgets naarmate je verder komt.
Yuso kunnen er schattig uitzien, maar laat ze je niet van de wijs brengen! De game wordt steeds moeilijker en latere levels zijn erg pittig. Je kunt levels altijd opnieuw spelen als je wilt.