ZIC: Zombies in City is een coöperatieve first-person shooter waarin je je krachten moet bundelen met andere overlevenden en deze wereld koste wat kost moet proberen te redden.
Chaos regeerde in de nachtstad - honderden stadsbewoners veranderden in een oogwenk in bloeddorstige en eeuwig hongerige zombies. Maar je hebt geluk - om de een of andere reden ben je ontsnapt aan het lot om in een zombie te veranderen en nu moet je andere overlevenden vinden. Breek door de menigten van de doden, ontrafel de echte oorzaken van de komende apocalyps en vind een manier om de wereld te redden!
Bundel je krachten met andere overlevenden, want jij bent de enige hoop om deze wereld te redden!
▪ Multiplayer — werk samen met je vrienden en vecht terug tegen bloeddorstige zombies!
▪ Meer dan 20 levels met kleurrijke locaties - stadsstraten, wilde jungles en zelfs de ruimte!