Zenge is een eigenaardig puzzelspel dat het verhaal vertelt van Eon - een eenzame reiziger die vastzit tussen de werelden en de tijd.
Het spel is bedoeld als ontspannende ervaring, dus zijn er geen punten, sterren, tutorials, bewegingstellers, in-game-aankopen of andere afleiders. Gewoon een pure, meeslepende reis met Eon, verteld door middel van prachtige kunst en muziek.