Dit is onze nieuwste 'Family Remaster (v3)' die de game perfect heeft gemaakt voor het hele gezin, zowel volwassenen als kinderen!
Jij bestuurt Zeus (Boss of Olympus) die een gek karakter is. Hij probeert een tijdmachine te repareren om de planeet te redden van een explosie. Alles gebeurt in een tijdsbestek uit de Griekse mythologie. De karakters en dialogen zijn fantastisch grappig en vertaald in 7 talen. Er is een Engelse voice-over in sommige tussenfilmpjes. We gebruiken vectorkunst, een unieke cartoonachtige stijl.
Zeus wordt teruggeroepen naar de aarde door een oud beveiligingsmechanisme. Het verhaal begint met Zeus die zijn ruimteschip bestuurt en landt op de bodem van de Santorini-oceaan. In Santorini zal hij omgaan met tientallen vreemde en prachtige personages en veel slimme puzzels oplossen. De game is een grote avonturengame van volledige lengte. Hij zal Oia, Akrotiri, Fira, Caldera, Volcano en nog veel meer plaatsen bezoeken totdat hij eindelijk zijn superwapens, de bliksemspeer en de tijdmachine ontdekt. Maar zelfs dan is de taak nog lang niet voorbij; hij zal naar een ander cluster van Griekse eilanden moeten zeilen: Milos, Karpathos, Mykonos en Delos. Daar moet hij de verspreide stukken van de tijdmachine vinden, zodat hij deze kan gebruiken om de planeet te redden. Hij zal ook Europa ontmoeten en haar meenemen naar Minoïsch Kreta in het tijdsbestek van Knossos. Hij zal het beroemde labyrint van Knossos binnengaan, naar Festos gaan en de ontbrekende stukken vinden om de missie te voltooien.