Met Ziggurat heb je de beste combinatie van een eerste persoonsschietgame en een Rogue-achtige titel in handen.
Ziggurat is een hectische eerste persoonsschietgame die doet terugdenken aan de klassiekers in dit genre, maar beschikt over een verbeterde besturing en werking van de game. In combinatie met de RPG- en Rogue-achtige elementen resulteert dit in een geweldige, uitdagende en gevarieerde kerkergame, waarin van alles valt te ontdekken.