Zombie Derby Collection
Het bevat drie titels: Zombie Derby, Zombie Derby 2 en Zombie Derby: Pixel Survival. Spelers moeten door hordes ondoden rijden, voertuigen upgraden en obstakels overwinnen in verschillende dodelijke omgevingen. De spellen bieden dynamische voertuiggevechten, uitdagende gameplay en een combinatie van arcade-actie en simulatie.
Met verbeterde graphics en verslavende mechanieken is deze collectie perfect voor fans van post-apocalyptische overlevings- en racespellen.