Zombie Driver Immortal Edition bevat alle DLC die ooit voor de game is uitgebracht.
Krankzinnige mengeling van auto’s, snelheid, explosies en zombies! Vecht in een epische strijd en test jezelf in de standen Slaughters en Blood Race. Ga de strijd aan met grote eindbazen, red overlevenden, bestuur krankzinnige bulldozers, brandweerwagens of tanks, en vernietig alles op je pad. Doe mee aan het Blood Race-toernooi. Achtervolg andere wagens en schakel ze genadeloos uit op de racebaan. Duik in de Slaughter-stand en probeer zo lang mogelijk te overleven in de speciale arena’s.
Zombie Driver Immortal Edition bevat alle DLC die ooit voor de game is uitgebracht.