Zombie Rollerz: Pinball Heroes
Zombie Rollerz: Pinball Heroes is de ultieme combinatie van een klassieke flipperkast met een strijd tegen zombies met verrassende elementen zodat geen enkel spel hetzelfde is.
Kies uit 10 verschillende helden, allemaal hebben ze hun eigen hilarische manier waarop ze zombies neerknallen. Ontdek en ontgrendel honderden handige krachten en items die je helden sterker maken.
11 spannende baasgevechten waarbij je al je flipperkunsten en andere vaardigheden nodig hebt.
Beter dan ooit! Zombie Rollerz: Pinball Heroes is het nieuwe en verbeterde vervolg op het beroemde originele spel dat miljoenen spelers aan hun mobiele apparaten kluisterde!