Zombie Scrapper is een twin-stick shooter. Je belandt midden in een zombie-apocalyps. Vecht tegen hordes zombies in omgevingen die je kunt vernietigen. Er zijn allerlei soorten zombies, dus pas goed op! Gelukkig kun je vele verschillende wapens vrijspelen, zodat je niet met huid en haar wordt verslonden.