Zombies Crusher
Zombies Crusher is een eindeloos hardloopspel dat zich afspeelt in een postapocalyptische wereld. Rijd met je auto vooruit, verpletter zombies en ontwijk obstakels. Verdien geld en scoor punten om je voertuig te upgraden. Kun jij de hoogste score halen? Doe mee en kom erachter!