Zombies Rising xXx
Ervaar extreme uitdagingen met 40 nieuwe niveaus, met zowel Normale als Harde modi voor een intensievere game-ervaring. Laat je onderdompelen in extreme visuele pracht met gloednieuwe graphics die de opwinding versterken.
Sta tegenover extreme zombie-tegenstanders met 10 nieuwe klassen van zombies en troepen. Maak gebruik van je arsenaal van 10 zombiesvernietigende troepen, waaronder Pistolen, Tankers, Snipers en meer, om 10 verschillende soorten zombies te vernietigen voordat ze je poorten doorbreken.
Verover 40 dodelijke leuke levels in zowel Normale als Harde modi, waar je een eindeloze golf zombies moet afweren zolang je vaardigheden dat toelaten.
Ga de strijd aan met slimmere dan gemiddelde zombies, zoals de Zombie Bomber, Ice, Astronaut en meer, elk uitgerust met unieke vaardigheden. Snel denken en snelle inzet zijn essentieel om deze diverse reeks bedreigingen te bestrijden.
Aanschouw je groei binnen het spel door je vaardigheden in het afweren van zombies te tonen en geweldige Quests te ontgrendelen. De uitdaging is extreem, en de ondoden wachten op jouw strategische vaardigheden!