Zumba Royal Marble Shooter Mania
Zumba Royal Marble Shooter Mania is het ultieme knikkerschietspel dat puzzelvaardigheden combineert met snelle actie. Elk level presenteert een unieke puzzellay-out vol met kleurrijke knikkers die je vakkundig moet schieten om ze te matchen en weg te spelen. Het spel is eenvoudig te leren, maar moeilijk te beheersen, en biedt eindeloze uren aan boeiende gameplay.
Of je nu op zoek bent naar een snelle pauze of een langdurig puzzelavontuur, de diverse levels van Zumba Marble Blast zullen je vermaken.