Dus zoek een vriend en speel samen op de bank of met iemand online.
Spring naar beneden en val omhoog door 15 levels vol zwaartekrachtpuzzels. Ontdek de 8 verborgen werelden en test daar je nieuwe vaardigheden tot het uiterste.
Alle levels hebben hun eigen muziek, gemaakt door Kettel. Zijn warme electronische melodieën passen perfect bij de wereld van ibb & obb.