IDENTIFICEER JE DOEL
Kies een van de beschikbare inspirerende programma's voor verschillende gelegenheden. Tijdens elk van deze programma's kun je je concentreren op een stem die je zal helpen je doel te bereiken. Focussen op de energie die door je lichaam stroomt of je creativiteit stimuleren zijn slechts twee voorbeelden van hoe nZen je kan helpen.