Eenvoudige arcadegames zijn geweldig, maar ze kunnen snel gaan vervelen. Wat als ze elke 10 seconden veranderen?
Pureya is een verzameling arcade minigames die je speelt met slechts 2 knoppen. Elke 10 seconden springt het spel van de ene willekeurige minigame naar de andere.
Geniet 10 seconden per keer van een gevarieerde verzameling van meer dan 30 minigames of daag ze afzonderlijk uit om een hoge score te halen.