1971 Project Helios
1971 Project Helios is een turn-based strategiespel dat moderne militaire tactieken met oorlogvoering combineert met dichtbij gevechten. Vuurwapens en voertuigen zijn schaars, conflicten hebben geen einde en de vreselijke ijskoude vernietigt vrienden en vijanden.
De campagne speelt zich af in een bevroren wereld, waarin acht mensen zich aansluiten bij een soort tijdelijke alliantie, om een ​​bepaalde persoon te vinden: Dr. Margaret Blythe. Onderweg moeten ze aanvallen van raiders vermijden, militair hoofdkwartier onderzoeken en infiltreren op het grondgebied van een anti-technologische religieuze sekte. Op het spoor van haar verblijfplaats zullen ze reizen en schouder aan schouder vechten, en ze zullen onvermijdelijk de anderen leren kennen. Afhankelijk van enkele strategische en persoonlijke beslissingen, leid je deze personages recht naar een van de drie mogelijke eindes.