Klaar om te winnen!
"30 Sport Games in 1" is het ultieme spel dat 30 verschillende sporten samenbrengt in één spel! Daag je familie of vrienden uit en moge de beste speler winnen!
Kies je spelstijl: Snelle wedstrijd of toernooi? Teamspel of elke speler voor zichzelf? Het is aan jou om te beslissen in elk spel!
Ontdek een veelheid aan spellen: of je nu van voetbal, basketbal, boogschieten of zelfs bowlen houdt, je vindt hier al je favoriete sporten!
Klaar om je vaardigheden te laten zien en alle uitdagingen aan te gaan? Ga dan aan de slag en word kampioen!