Veel plezier met vissen! Bewijs je vaardigheid met hengels bij meren over de hele wereld die rijk zijn aan vis (zoals Loch Ness). Blijf kalm bij het jagen op de vis, zodat de prooi niet op het laatste moment aan de haak ontsnapt. Haal steeds grotere vissen aan land - dit verhoogt je ervaringsniveau. Zo kun je nieuw aas vrijspelen en beter materiaal kopen in de hengelsportwinkel.