51 Worldwide Games
Maak de tafel vrij en nodig vrienden en familie uit om allerlei tijdloze klassiekers te spelen, zowel in elkaars gezelschap als online***, in 51 Worldwide Games. Speel de spelletjes uit allerlei culturen van over de hele wereld, van oeroude bordspelletjes tot moderne klassiekers en van ontspannende potjes solitaire tot spectaculaire sportwedstrijden.
Ken je de spelregels niet? Alle spelletjes bevatten korte ingesproken introducties om je de basis bij te brengen. De lessen laten je stap voor stap zien hoe de ingewikkeldere spelletjes werken.
Een rustig avondje thuis, of gezellig bij je vrienden? Met 51 spelletjes om uit te kiezen is er altijd wel iets leuks te spelen!
Verbind tot wel vier systemen met elkaar via lokale communicatie om populaire gezelschapsspelletjes als riichi te spelen in de lokale multiplayerstand of ga online om met vrienden of spelers van over de hele wereld te spelen.
Met maar liefst 51 spelletjes om uit te kiezen, zit er voor iedereen en voor elke situatie wel wat tussen. Speel er zo veel mogelijk om medailles, kaartontwerpen en meer vrij te spelen!