Men zegt dat er in dit plaatsje veel mensen zijn meegenomen naar de geestenwereld...
Maar... Haar leven kenmerkt zich door ontzettend veel stress over wat de toekomst haar zal brengen.
Nachtmerrie op Otome Street – Voor spelers die hun Otome liever wat griezelig hebben, zijn er de spookverhalen op school. Gevangen op school hoor je gefluister over gruwelijke moorden die daar zouden hebben plaatsgevonden. En de aanwezigheid van geesten maakt het er bepaald niet geruststellender op. Weet jij te overleven en ondanks al het gegriezel misschien zelfs wel iemand aan de haak te slaan?
Totaal verknipt – Tijd doorbrengen in een rijk vol spoken en boosaardige geesten gaat je niet in de koude kleren zitten. De keuzes die je maakt tijdens het spelen, hebben niet alleen gevolgen voor de band met de personages die je ontmoet via het Love Catch-systeem, maar ook op je geestelijke gezondheid. Het maken van de verkeerde keuzes kan ervoor zorgen dat je volledig doordraait en in iets heel anders verandert.
Adembenemend mooi – Vergaap je aan verbluffende omgevingen en prachtig ontworpen personages. Yuuya, de populaire illustrator van Cupid Parasite, schotelt opnieuw oogstrelende beelden voor.