Ontdek alleen of met vrienden een nieuwe manier om meer te leren over paarden en de paardensport. Gebaseerd op het officiële Franse programma genaamd 'Galops' boekt u vooruitgang met de trainingsnodus, test u uw kennis met de examenmodus en beleeft u plezier terwijl u leert dankzij de leuke en leerzame minigames; binnenkort kent de paardensport voor u geen geheimen meer!