ARKANOID - ETERNAL BATTLE
Arkanoid is een cult arcadespel ontwikkeld door TAITO Corporation in 1986. Terwijl het moederschip ARKANOID wordt aangevallen slaagt het kleine ruimteschip VAUS erin te ontsnappen, maar komt vast te zitten in een andere dimensie. VAUS dwaalt rond in een interdimensioneel doolhof en moet stenen met de naam 'spacewalls' vernietigen om te ontsnappen en 'DOH', de ontwerper van dit doolhof die aan de oorsprong ligt van de vernietiging van ARKANOID te overwinnen.
Ontwikkeld door de talentvolle Franse studio Pastagames, betekent Arkanoid - Eternal Battle de terugkeer van het iconische breakout spel.
Voor de allereerste keer kunnen de spelers het tegen elkaar opnemen, door hen een online arcade-ervaring van een heel nieuw niveau te bieden dankzij de Eternal Battle modus, het hoofdkenmerk van het spel. Deze Battle Royale modus geeft de spelers de mogelijkheid het online op te nemen tegen 25 andere spelers.
Arkanoid is een van de meest toegankelijk spelletjes, als het niet het meest toegankelijke spel van de geschiedenis is. Het concept blijft simpel, maar de spelers worden langzaamaan en niveau na niveau geconfronteerd met een steeds hogere moeilijkheidsgraad.