Ervaar de bekroonde serie en kruip in de huid van Ezio Auditore da Firenze, de meest gevierde en iconische meester-assassin in de franchise.
Leer hoe de assassins leven en zoek wraak voor het verraad van je familie. Reis door het Italië tijdens de renaissance en word de meest legendarische leider van het Broederschap. Begin vervolgens aan een laatste ontdekkingstocht terwijl je de waarheid over de Creed te weten komt.
Met verbeterde functies voor het Nintendo Switch-systeem zoals de HD-trilfunctie en meer.