Ed Miller is een schrijver die ongedeerd is nadat zijn auto in Californië in de Brody Canyon stort. Er wordt niemand teruggevonden in het wrak, maar Ed blijft maar benadrukken dat hij er samen met zijn vrouw en dochter in zat. Hij is getraumatiseerd door de gebeurtenis en begint last te krijgen van duizeligheid. Hij gaat in therapie om te proberen te ontdekken wat er echt is gebeurd op die tragische dag.