Amnesia: Later x Crowd
Als je begint met de betoverende NIEUWE WERELD, kun je vier verschillende verhaalscenario's vrijspelen, variërend van een onderzoek naar de vele kanten van Waka in WAKA'S EIGEN WERELD tot een EXTRA VERHAAL, dat zich afspeelt na de gebeurtenissen van Amnesia: Memories. Afhankelijk van de content die je in het EXTRA VERHAAL vrijspeelt, hoor je misschien zelfs trouwklokken...
Ontdek nog meer verhaalscenario's, zoals een intrigerend wat-als verhaal vol SPANNING, waarin je bij elk pad moet reageren op je omgeving om aan het gevaar te ontsnappen. Bovendien kun je allerlei kroegspelletjes spelen door te WERKEN of kaartspelletjes met TROEVEN spelen, waarmee je Orion-punten verdient om gebeurtenissen vrij te spelen.