Another Sight
ANOTHER SIGHT is een surrealistisch fantasy-avontuur met steampunk-elementen, dat zich afspeelt in het Londen van 1899, aan het eind van het victoriaanse tijdperk. Met veel aandacht voor cultuur en karakter, richt ANOTHER SIGHT zich op de emotionele ontwikkeling van de relatie tussen de twee hoofdpersonen: Kit, een verrassend dappere tiener, en Hodge, een mysterieuze rode kat. Ze ontmoeten elkaar op een duistere bouwplaats voor de Londense metro, nadat Kit haar gezichtsvermogen is kwijtgeraakt toen de tunnel die ze aan het verkennen was instortte. Ze beleven samen een verrassend avontuur, waarin Hodge zich ontpopt als Kits steun en toeverlaat.
Kit en Hodge verkennen een surrealistische fantasiewereld, samen en afzonderlijk van elkaar, en gebruiken elk hun eigen unieke talenten om de weg te vinden door fascinerende omgevingen en intrigerende puzzels op te lossen.