Aokana - Four Rhythms Across the Blue
Welkom in een wereld waarin mensen onbezwaard kunnen vliegen dankzij antizwaartekrachtschoenen! Word een coach voor spelers die door de lucht racen en maak kennis met vier charismatische meiden. Volg hun avonturen en sluit vriendschappen in dit emotionele verhaal vol hoop, liefde en sportiviteit.