Wat als de videogamemarkt in 1983 niet was ingestort? Arcade Spirits, dat zich afspeelt in 20XX, is een romantische comedy met een alternatieve geschiedenis waarin speelhallen nog oppermachtig zijn. Na een periode van turbulente baantjes begint je personage aan een opwindende nieuwe baan bij Funplex: een populaire lokale speelhal met medewerkers die even excentriek zijn als de klanten.