Lydie en Suelle zijn een tweeling en alchemisten. Ze hebben een atelier in Merveille, de hoofdstad van het koninkrijk Adalet, en willen dat tot het beste atelier ter wereld maken.
Op een dag vinden ze een mysterieus schilderij dat toegang biedt tot een vreemde, wonderlijke wereld, vol zeldzame materialen voor hun alchemie. Met deze ontdekking is de verwezenlijking van hun droom opeens heel dichtbij gekomen.
Duik met Lydie en Suelle in de fantastische werelden van mysterieuze schilderijen!