BLACKSAD: Under the Skin
Ondertussen is de opkomende ster Bobby Yale die de ring in moet voor het belangrijkste gevecht uit zijn carrière op mysterieuze wijze verdwenen.
Sonia Dunn, de dochter van Joe, neemt de sportschool over en moet de financiële problemen ervan het hoofd bieden. Ze huurt privédetective John Blacksad in om de verdwijning van Yale te onderzoeken. Deze onheilspellende zaak brengt onze detective naar de duisterste, meest troosteloze diepten van New York.
Met zijn op de mens lijkende personages en zijn ongelofelijke jaren 50-gevoel belooft BLACKSAD: Under the Skin alles uit het angstaanjagende duistere avontuur van een detectiveroman, net zoals de gelijknamige stripserie.