Ga met Barbie en haar vrienden op een leuk avontuur om de zes ruimtes te transformeren in fantastische plekken, zoals de Dierensalon, de Camping, het Techlab en meer.
SPEEL ALS BARBIE - Speel als Barbie en Barbie en werk samen met vrienden en familie om uitdagingen en missies te voltooien en de community te helpen.
VERKEN MALIBU - Ontdek tot 6 nieuwe ruimtes en help het geliefde buurthuis op te knappen.
VERDIEN BELONINGEN - Verzamel communitypunten en gebruik ze om geweldige outfits en items vrij te spelen waarmee je het Malibu buurthuis kunt opknappen.