Baten Kaitos I & II HD Remaster
Twee JRPG-meesterwerken keren terug. Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean en Baten Kaitos Origins zijn terug met verbeterde graphics en nieuwe functionaliteit om de voortgang van het spel te bevorderen, waardoor ze nog gemakkelijker te spelen zijn!
Heel lang geleden was er een groot conflict tussen de boosaardige god en de mensen. Na een felle strijd slaagden de mensen erin de boosaardige god af te sluiten, maar het gevolg was een onherbergzaam land. De mensen kozen er dus voor om het land te verlaten en in de lucht te gaan leven.
Dergelijke sprookjes werden in de loop der tijd legendes. In die tijd hadden mensen vleugels die Wings of the Heart werden genoemd en leefden ze een vredig leven. Het was een tijd van langdurige vreedzaamheid... Maar ondertussen was het verval stilletjes begonnen.
Wanneer een jonge man jouw naam roept, de naam van de geest, begint het verhaal zich te ontvouwen. Een verhaal dat zich afspeelt op een zwevend continent in de lucht, waar gedachten en gebeden met elkaar verweven zijn.