Batman - The Telltale Series
De miljardair en Batman: ga op verkenning in de gebroken geest van Bruce Wayne en ontdek de genadeloze en aangrijpende gevolgen van je keuzes als the Dark Knight.
In dit grimme en nieuwe geweldadige verhaal ontdek je geheimen die de wereld van Bruce Wayne in elkaar laat storten en een corrupt Gotham City op zijn grondvesten laat daveren.
Het geniale brein van Wayne en de angstaanjagende vaardigheden van Batman zijn tot je beschikking. Wat je er mee doet, is helemaal jouw keuze.