Battle Worlds: Kronos
Battle Worlds: Kronos is een turn-based strategiegame waarin je op een hexagonaal speelveld speelt. De planeet wordt opnieuw verscheurd door oorlog. Het lot van deze wereld ligt in jouw handen!