Bestanden! Dein Weg zum Führerschein
Ontdek de beste manier om de Duitse verkeersregels te leren! Bereid je voor op het examen, test je kennis en daag je vrienden uit in exclusieve minigames. Geniet van elke modus, alleen of met andere spelers en verbeter je zwakke punten met speciale quizserie. Je rijbewijs komt zo wel heel dichtbij!