Zoek het hogerop!
Bereid je voor op een wilde heksenrace: Bibi en haar vrienden springen op hun bezemstelen om spannende werelden te verkennen. Met mysterieuze heksenbrouwsels en turbulente luchtmanoeuvres zoeven ze door het tijdperk der dinosauriërs, het Oosten en Transsylvanië. Zoef-zoef en weg zijn ze!