INCLUSIEF GRATIS MERCENARY LOADOUT DLC: de Mercenary is een speciale loadout. Je hebt als startvaardigheid het gebruik van wapens in beide handen, namelijk klassieke dolken. Je kunt de wereld van BIOMUTANT vanaf de start betreden als een echte samoerai.