Blazing Strike
Na een apocalyptische gebeurtenis te hebben overleefd, zijn de restanten van de menselijke beschaving in wanorde. In deze dystopische wereld die wordt bestuurd door een corrupte en moorddadige regering, staat een verzetsgroep klaar om voor het volk op te komen. Zullen ze erin slagen om deze kwaadaardige autocraten omver te werpen?
Duik in de wereld van Blazing Strike en ga de strijd aan met de sterkste vechters in deze post-apocalyptische wereld, want zij zijn voorbestemd om te botsen in een lange tocht naar de overwinning.
Klassiek ontmoet modern: Het rush-systeem van Blazing Strike creëert een nieuwe manier om een klassiek 2D-vechtspel te ervaren. Kies uit 14 unieke speelbare vechters en vecht tegen je vrienden of de computer, of speel online wedstrijden tegen vechters van over de hele wereld zonder netwerkvertraging, dankzij GGPO.