Bus Simulator City Ride
Kruip achter het stuur en vervoer mensen in een levendige stad met officieel gelicentieerde bussen van bekende merken: Alexander Dennis, Blue Bird, BYD, IVECO BUS, MAN, Mercedes-Benz, Scania, Setra, Volvo en Vicinity Motor Corp. Rij routes en voltooi campagnemissies om meer bussen, wijken en routes te ontgrendelen. Beklim de carrièreladder en bouw een openbaar vervoersnetwerk voor je stad.
Originele gelicentieerde bussen wachten op je! Rij in 10 bussen van 10 wereldberoemde fabrikanten, van elektrische bussen tot gelede bussen en dubbeldekkers. Met merken als Mercedes-Benz, Volvo, IVECO BUS en BYD kun je kiezen uit tal van verschillende bussen. Dankzij de gedetailleerde cabines ervaar je meeslepende en realistische busritten, terwijl je JOUW BUS bestuurt.
Verken de uiterst gedetailleerde en levendige kaart! De stad “Havensburg” is geïnspireerd op Europese steden en kent uiteenlopende markante gebouwen en landschappen, zoals de scheepspakhuizenwijk, haven, de oude stad en het platteland.
Laat je rijkunsten zien: klim naar de top en bouw een succesvol busvervoerbedrijf op. Naarmate je verder komt in de campagne, kun je meer bussen, wijken en routes ontgrendelen. Breid je vervoersnetwerk uit door routes te rijden. Zo verdien je meer credits waarmee je meer bussen kunt kopen en steeds meer bussen kunt toewijzen aan je routes. Het succes van het bedrijf ligt IN JOUW HANDEN!