CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION
Naast het feit dat alle graphics zijn geremasterd in HD, zorgen volledig gesproken dialogen en nieuwe soundtrackarrangementen voor een dynamische nieuwe hervertelling van een geliefde klassieker.
CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION volgt het verhaal van Zack Fair, een jonge krijger die wordt bewonderd door de jongen wiens lotsbestemming het is om de wereld te redden. Hij wordt vertrouwd door mannen die als ware helden te boek staan en het meisje dat het lot van de planeten bepaalt houdt van hem. Het verhaal van Zacks dromen en eer - de nalatenschap die hem verbindt met Cloud - wordt volledig geopenbaard in dit grote verhaal dat de limieten van een HD-remaster heeft doorbroken.
In de door mako aangedreven metropool Midgar bevindt zich het hoofdkwartier van Shinra, een machtig bedrijf met een indrukwekkend privéleger. Zack Fair is een veelbelovende jonge soldaat in SOLDIER, de militaire elite-eenheid van Shinra. Samen met zijn mentor, SOLDIER 1e klas Angeal, en de SOLDIER-held Sephiroth begint Zack aan een onderzoek naar de recente verdwijningen van SOLDIER-soldaten.