Cartoon Network: Battle Crashers
Als Ome Opa per ongeluk met zijn camper door meerdere dimensies rijdt, krijgt hij er een paar onverwachte passagiers bij: Gumball, Steven Universe, Finn, Mordechai en Clarence! Nu moeten ze samenwerken om de kwade scherfwezens te verslaan en alles weer goed te maken.