Vincent, onze besluiteloze hoofdpersoon, heeft nu vijf jaar een relatie met zijn vriendin Katherine. Maar in plaats van dat hij met haar trouwt, heeft hij opeens een affaire met de provocerende blonde stoot Catherine! In de war gebracht door zijn eigen ontrouw, vindt hij troost bij de onschuldige Rin - wat de hele boel nog ingewikkelder maakt. Naast zijn dilemma krijgt Vincent ook nog eens last van nachtmerries waarin hij voor zijn leven moet klimmen... Overleeft hij de beproevingen en tegenslagen van de liefde, of doen de verleidingen hem de das om?