Chicken Range
Het doel van de game is om met de meest uiteenlopende wapens op kippen te schieten! De game speelt zicht af op een veld dat twee keer zo breed is als het scherm, dus je moet constant heen en weer bewegen om het hele speelveld te kunnen overzien.
Om het je moeilijk te maken gooien de kippen eieren naar het scherm om je zicht te beperken. Zodra het hele scherm bedekt is, is het GAME OVER!
In elk level verschijnt zo nu en dan een kist in beeld waarmee je extra munitie en "Shino" kunt krijgen.
De game bevat vijftien levels. Ieder level introduceert nieuwe gemene kippen, die elk op een andere manier moeten worden uitgeschakeld vanwege hun steeds beter wordende uitrusting. Zo zijn er Riot Police Chickens, Tank Chickens, Ninja Chickens, Helicopter Chickens en nog veel meer!