Code: Realize ~Future Blessings~
De romance(s) gaan verder! - Beleef nieuwe scenario's die plaatsvinden na het hoofdverhaal en duik dieper in de gebeurtenissen die zich afspeelden in de schaduwen van Cardia's eerdere avonturen. Ontwikkel je relaties met de charmante literaire personages uit de eerste game nog verder. Verdiep je band met je eerste lover, of verken spannende nieuwe relaties met heren die je de eerste keer genegeerd hebt.