In een tijd waarin mensen van elkaar geïsoleerd zijn, vormt Coffee Talk een plek voor weerzien, onder het genot van een warm drankje.
Het is weer tijd om je favoriete late-night koffiezaak te bezoeken en je fantasievrienden weer te zien, onder het genot van een paar warme drankjes. Jij bent een barista, je klanten zijn niet altijd mensen, je luistert naar hun verhalen en richt je tot hun hart met een paar warme kopjes koffie.
Meng verschillende ingrediënten, zoals thee, gember, mint, chocolade, koffie en nog veel meer. Experimenteer en ontdek geheime recepten. Verander het leven van mensen door hartverwarmende drankjes te serveren.
De game speelt zich af in een alternatieve versie van het hedendaagse Seattle, waar mensen, orcs, elven en andere rassen al sinds het begin der tijden samenleven. Verken de wereld door te luisteren naar de verhalen van je klanten onder het genot van een kopje koffie.
Maak kennis met eigenzinnige en interessante personages, zoals de elf Baileys, een freelance grafisch ontwerper, de succubus Lua, een businessdevelopmentexecutive, de orc Myrtle, een spelontwikkelaar, en nog veel meer. Luister naar hun verhalen en beïnvloed ze met een paar warme drankjes!