Collection of Mana
De toonaangevende JRPG-serie "Collection of Mana" is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch! Word weer helemaal verliefd op de Mana-games, waaronder de eerste release ooit van de derde game uit de trilogie: "Trials of Mana"!