Pakketjes bezorgen is nooit makkelijk. Maar het is nog veel lastiger als er ook enorme en unieke verwoestende tanks bij komen kijken. Toch is het dagelijkse kost voor de nieuwe koerier van Finneas Fat Cat XV, een van de bobo's in New Pangea!
Heb jij het in je om de beste fixer van Finneas Fat Cat te worden? En hem nog beroemder en rijker te maken? Finneas rekent op je, ouwe reus!