CONSTRUCTION SIMULATOR KOMT NAAR EUROPA
Construction Simulator 3 keert terug naar Europa! Ontdek een idyllisch Europees dorp in de opvolger van de populaire Construction Simulator 2 en Construction Simulator 2014 met officiële gelicenseerde voertuigen van beroemde merken: Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat, Palfinger, STILL, MAN, ATLAS, Bell, BOMAG, WIRTGEN GmbH, JOSEPH VÖGELE AG, HAMM AG en MEILLER Kipper. Neem gevarieerde en uitdagende opdrachten aan. Bouw en herstel wegen en huizen. Bepaal de skyline van je stad en breid je wagenpark uit. Ontdek een totaal nieuw gebied en ontgrendel nieuwe opdrachten en voertuigen voor je groeiende bedrijf.
Geniet van uitdagende opdrachten, zoals het gebruik van de Liebherr LB28 boorinstallatie voor het maken van stevige funderingen tijdens brugconstructies en andere spannende missies! Een andere functie waar fans al lang op wachten is het cockpit-zicht. Nu kun je zittend in elk voertuig Construction Simulator 3 zelf beleven en ervaren hoe het is om deze machtige machines te besturen!
Een uitgebreid wagenpark wacht op je! Kies de juiste machine voor elke klus: Trotseer de uitdagingen tijdens wegwerkzaamheden en reparaties met machines van Caterpillar, BOMAG of WIRTGEN GmbH, VÖGELE AG en HAMM AG. Voor het eerst beschikbaar: De compacte graafmachine E55 of de T590 rupslader van Bobcat maken het verplaatsen van grond een fluitje van een cent! Kruip achter het stuur van de MAN TGX-truck om je lokale grindgroeve of onderdelenwinkel te bezoeken, en ontdek nieuwe hoogtes met de Liebherr 150 EC-B 8 torenkraan.
Bewijs je kwaliteiten tijdens het werk: Van kleine Beierse gezinswoningen tot industriële loodsen en wolkenkrabbers; ruim 70 uitdagende opdrachten vragen het uiterste van je vaardigheden en precisie in Construction Simulator 3. Vernieuw kapotte wegen en zet je grote wagenpark in om iedere uitdaging het hoofd te bieden. Bepaal de skyline van Neustein met jouw unieke werk!